Στην παλη για την αντιμονοπωλιακη συσπειρωση των αυτοαπασχολουμενων

Στην παλη για την αντιμονοπωλιακη συσπειρωση των αυτοαπασχολουμενων
Συλλογικά, μαχητικά για την ανασύνταξη του συνδικαλιστικού κινήματος των ΕΒΕ

Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 17 ΜΑΙΟΥ, ΣΤΑ "ΨΕΥΤΟΑΝΤΙΜΕΤΡΑ" ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ






Γραμματεία Ηρακλείου της Π.Α.Σ.ΕΒΕ

Συνάδελφοι επαγγελματίες, αυτοκινητιστές, έμποροι,
Η «περιβόητη» αξιολόγηση έφτασε στο τέρμα της, όπως ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση και τους δανειστές. Γινόμαστε μάρτυρες της προσπάθειας της κυβέρνησης να πλασαριστεί η νέα αντιλαϊκή συμφωνία σε εργαζόμενους, αυτοαπασχολούμενους, άνεργους, μικρούς αγρότες παραγωγούς, στη λαϊκή οικογένεια σα μια «δύσκολη συμφωνία», ως η «καλύτερη δυνατή» που θα μπορούσε να επιτευχτεί, που έχει «κάποια αρνητικά» στοιχεία, αλλά έχει και «θετικά», και «χωρίς δημοσιονομικό κόστος», όπως χαρακτηριστικά λένε.
Ποια είναι, όμως, η πραγματικότητα; Τι φέρνει η νέα συμφωνία που θα πάει στο eurogroup στις 22 Μαΐου, αφού προηγουμένως η κυβέρνηση περάσει τα νέα μέτρα από τη βουλή; Στην ήδη εφιαλτική κατάσταση για τους αυτοαπασχολούμενους που βιώνουμε και που εκφράζεται στο 2017, στο μεγάλωμα της αναδουλειάς, στα 7000 νέα λουκέτα το πρώτο τρίμηνο του 2017, στην αύξηση όσων χρωστούν σε τράπεζες και ΟΑΕΕ, στις πάνω από 800 κατασχέσεις την ημέρα, έρχονται να προστεθούν:
·      η κατάργηση ουσιαστικά της κυριακάτικης αργίας μέσα από την διεύρυνση της «τουριστικής περιόδου» και των «τουριστικών περιοχών»
·      η διεύρυνση της φοροληστείας με νέα μείωση του αφορολόγητου για μισθωτούς και συνταξιούχους, και βέβαια καμία συζήτηση για αφορολόγητο στους αυτοαπασχολούμενους
·      νέες αυξήσεις στις ασφαλιστικές εισφορές
·      νέα βάρη στην κοινωνική ασφάλιση
·      νέο τσεκούρωμα των  συντάξεων που φτάνει  έως 17% στις  κύριες και 17% στις επικουρικές
Δίκαια, λοιπόν, πανηγυρίζουν ο ΙΟΒΕ, το ερευνητικό ινστιτούτο των βιομηχάνων για τη νέα συμφωνία, ότι θα «αλλάξει το επενδυτικό κλίμα», ότι δημιουργούνται προϋποθέσεις για την ανάπτυξη τους. Μόνο που επιβεβαιώνεται, για πολλοστή φορά, ότι η ανάπτυξη τους έχει όρο και βασική προϋπόθεση την ακόμη μεγαλύτερη εξαθλίωση των αυτοαπασχολούμενων.
Η Κυβέρνηση έρχεται ξανά να πουλήσει το γνωστό παραμύθι των «αντίμετρων» στην προσπάθεια να χρυσώσει το χάπι. Θυμίζουν το «παράλληλο πρόγραμμα» που εξήγγειλε μετά την υπογραφή του 3ου μνημονίου και που στην πράξη φάνηκε το μέγεθος της εξαπάτησης που επιχείρησε.
Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες, οι πλειοψηφίες σε ΓΣΕΒΕΕ-ΕΣΕΕ-ΟΕΒΕΝΗ, τηρούν «σιγή ιχθύος», όπως το συνηθίζουν, βάζοντας ακόμη μια φορά πλάτες στις αντιλαϊκές πολιτικές κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ, στις επιθυμίες του ΣΕΒ, των μονοπωλίων. Η ΠΑΣΕΒΕ καλεί σε κοινή δράση με τους εργαζόμενους, τους μικρομεσαίους αγρότες, για την απόκρουση των νέων σκληρών αντιλαϊκών μέτρων της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Καμία αναμονή δε χρειάζεται, καμία αυταπάτη ότι και εμείς θα «φάμε από την πίτα». Την πίτα την ξαναμοιράζουν κυβέρνηση-ΕΕ-ΔΝΤ προς όφελος των μονοπωλίων: εμάς δε μας έχουν στο «λογαριασμό», αντίθετα, εμείς θα κληθούμε να τον πληρώσουμε!
Η ΠΑΣΕΒΕ καλεί τους αυτοαπασχολούμενους ΕΒΕ στην 24ωρη απεργία της 17 Μαΐου, πλάι σε εργαζόμενους και μικρομεσαίους αγρότες , καλεί σε ετοιμότητα προκειμένου να υπάρξει αντίσταση στη νέα λαίλαπα. Δεν έχουμε δικαίωμα να μείνουμε σιωπηλοί, δεν έχουμε δικαίωμα να μείνουμε άπραγοι, το χρωστάμε στον εαυτό μας, στις οικογένειες μας!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ, 17 ΜΑΪΟΥ, 10 πμ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ «ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ» ΚΟΡΟΪΔΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΣΕΒΕ

Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Απεργία στις 7 Μάη ενάντια στην κατάργηση της κυριακάτικης αργίας - Κινητοποιήσεις σε αρκετές πόλεις





Απεργούν την Κυριακή 7 Μάη οι εργαζόμενοι στον κλάδο του Εμπορίου, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην κατάργηση της Κυριακής-αργίας. Στις κινητοποιήσεις θα συμμετάσχουν και Σύλλογοι Αυτοαπασχολουμένων και Ενώσεις ΕΒΕ.
Η «απελευθέρωση» του ανοίγματος των εμπορικών καταστημάτων την Κυριακή περιλαμβάνεται στα αντιλαϊκά μέτρα που συμφώνησαν κυβέρνηση - κουαρτέτο. Με βάση όσα έχουν γίνει γνωστά, με παρεμβάσεις στη διάρκεια της «τουριστικής περιόδου» και τον ορισμό των «τουριστικών περιοχών», η κυβέρνηση πρόκειται να νομοθετήσει τη λειτουργία των καταστημάτων για περίπου 30 Κυριακές το χρόνο, σε περιοχές που θα χαρακτηρίζονται «τουριστικές».
Κάλεσμα στις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εμποροϋπαλλήλων σε όλη τη χώρα να πάρουν την υπόθεση της κλαδικής απεργίας την Κυριακή 7 Μάη στα χέρια τους, ενάντια στο ξήλωμα της κυριακάτικης αργίας, καθώς και να δώσουν ενιαία τη μάχη για την επιτυχία της γενικής απεργίας στις 17 Μάη, απευθύνει η Πανελλαδική Γραμματεία Εμπορίου - Υπηρεσιών του ΠΑΜΕ.

Απεργιακές συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις

- Στην Αθήνα, η απεργιακή συγκέντρωση θα γίνει στις 10 π.μ. στην πλατεία στο Μοναστηράκι.  Να πάρουν μαζικά μέρος στην απεργία και στη συγκέντρωση καλεί τους εργαζόμενους στον κλάδο ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας. Στην κινητοποίηση θα συμμετάσχουν ακόμη Σύλλογοι Αυτοαπασχολουμένων και Ενώσεις ΕΒΕ, όπως αποφασίστηκε και σε σύσκεψη του Συλλόγου Αυτοαπασχολουμένων και Εμπόρων Δήμου Αθήνας. Την υποστήριξή του στην απεργιακή κινητοποίηση εκφράζει ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αθήνας και καλεί τους εργαζόμενους να πάρουν μέρος στη συγκέντρωση. Την νομοθετική κατοχύρωση της κυριακάτικης αργίας απαιτεί η Πανελληνία Ομοσπονδία Σωματείων Κατεργασίας Ξύλου και καλεί στις απεργιακές κινητοποιήσεις.
Την απεργία των εργαζομένων στον κλάδο του Εμπορίου στηρίζει το Σωματείο Εργαζομένων Χρηματοπιστωτικών και Συναφών Επιχειρήσεων Ν. Αττικής.  Κάλεσμα συμμετοχής απευθύνει και η Ένωση Ιδιωτικών Υπαλλήλων Λέσβου.
- Στη Θεσσαλονίκη η Ένωση Εμπορουπαλλήλων Θεσσαλονίκης και ο Σύλλογος Μικρών και Αυτοαπασχολούμενων Εμπόρων Ν. Θεσσαλονίκης καλούν  στην απεργιακή συγκέντρωση στις 10.30 π.μ. στην Τσιμισκή με Αριστοτέλους.
- Στον Πειραιά,  ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Εμπορικών Καταστημάτων και Ιδιωτικών Επιχειρήσεων Πειραιά, καλεί στην απεργιακή συγκέντρωση στο κέντρο του Πειραιά στις 11 π.μ., στην πλατεία Κοραή και στου Ρέντη, στο Εμπορικό Τρίγωνο, στην οδό Πειραιώς, επίσης στις 11 π.μ.
- Στην Πάτρα το Σωματείο Εμποροϋπαλλήλων στις Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών και η ΠΑΣΕΒΕ καλούν τους εργαζόμενους και τους μικρούς εμπόρους να πάρουν μαζικά μέρος στην πανεξόρμηση στις 10 το πρωί στην πλατεία Γεωργίου. 
- Στη Ρόδο, το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων καλεί σε απεργιακή συγκέντρωση, στις 10 π.μ., στο Εργατικό Κέντρο.
- Στην Καλαμάτα θα πραγματοποιηθεί στις 11 π.μ., συγκέντρωση και πικετοφορία στην πλατεία Αριστομένους.
- Στα Χανιά η απεργιακή συγκέντρωση θα γίνει στον Κάτωλα στις 10:30 π.μ 
- Στον Βόλο η Επιτροπή Αγώνα Εμπορουπαλλήλων καλεί στην Ερμού και Ιωλκού στις 10 το πρωί.
- Στο Αγρίνιο στην απεργιακή συγκέντρωση που θα γίνει στον πεζόδρομο Παπαστράτου στις 10 π.μ. καλεί το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων «Η Ένωση».
- Στη Ξάνθη η Ένωση Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμπορουπαλλήλων καλεί στις 12 το μεσημέρι στην κεντρική πλατεία.

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Κάτω τα χέρια από την κυριακάτικη αργία





Καλεί τα σωματεία των αυτοαπασχολούμενων, τις Ενώσεις ΕΒΕ, τους Εμπορικούς Συλλόγους σε αγωνιστική ετοιμότητα με πρώτη δυναμική απάντηση δίνοντας το αγωνιστικό «παρών» στις πρωτομαγιάτικες απεργιακές συγκεντρώσεις με το ΠΑΜΕ και την ΠΑΣΕΒΕ. Επιπλέον, καλεί σε ένταση του αγώνα πιο δυναμικά, πιο μαχητικά με κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα τη μέρα κατάθεσης των νέων μέτρων στη Βουλή.
Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Κάτω τα χέρια από την κυριακάτικη αργία
Συνάδελφοι αυτοαπασχολούμενοι
Επαγγελματίες, Βιοτέχνες, μικροί Έμποροι, Αυτοκινητιστές,
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ έκλεισε τη διαπραγμάτευση με ΕΕ και ΔΝΤ και είναι έτοιμη να φέρει για ψήφιση το επικαιροποιημένο 4ο μνημόνιο. Τα νέα βάρβαρα μέτρα που παρουσίασε (μείωση αφορολόγητου, νέα περικοπή συντάξεων, αφαίρεση εργατικών δικαιωμάτων κλπ.) είναι κομμένα και ραμμένα στην ανάκαμψη της κερδοφορίας των ντόπιων και ξένων μονοπωλιακών ομίλων.
Την ίδια ώρα, με θράσος επιχειρεί να εξαπατήσει τα λαϊκά στρώματα με τα περιβόητα αντίμετρα, όταν μόνο από την ένταση των μέτρων αναγκαστικής είσπραξης για χρέη το τελευταίο διάστημα έχει φέρει χιλιάδες εργαζόμενους, αυτοαπασχολούμενους, συνταξιούχους σε αδιέξοδο. Ήδη έχουν γίνει 873.049 κατασχέσεις από το Δημόσιο και 1.650.000 φορολογούμενοι απειλούνται άμεσα με κατασχέσεις.
Δεν σταματούν όμως εδώ.
Τώρα επιδιώκουν να επιβάλουν την πλήρη κατάργηση της κυριακάτικης αργίας.
Με τη νέα συμφωνία, φέρνει νόμο για την πλήρη κατάργηση της κυριακάτικης αργίας, ικανοποιώντας τις χρόνιες απαιτήσεις των πολυκαταστημάτων, των Super Markets και των εμπορικών αλυσίδων. Αντικειμενικά με αυτόν τον τρόπο τους διευκολύνουν να μεγαλώσουν το μερίδιό τους στην αγορά σε βάρος χιλιάδων μικρών αυτοαπασχολούμενων και μικρών εμπόρων που δεν θα αντέξουν τον άνισο ανταγωνισμό και τη φυσική εξόντωση και θα οδηγηθούν στο μαρασμό και στο λουκέτο. Η κατάργηση της κυριακάτικης αργίας θα δυναμώσει ακόμα περισσότερο την εκμετάλλευση των εργαζομένων στο εμπόριο με την επέκταση των ελαστικών σχέσεων και την απλήρωτη δουλειά.
Κάτω τα χέρια από την κυριακάτικη αργία.
Απορρίπτουμε τα νέα βάρβαρα μέτρα.
Οργανώνουμε την πάλη μας για να μην περάσουν.
Καλούμε τα σωματεία των αυτοαπασχολούμενων, τις Ενώσεις ΕΒΕ, τους Εμπορικούς Συλλόγους σε αγωνιστική ετοιμότητα. Απέναντι στη νέα επίθεση κυβέρνησης - μονοπωλίων οργανώνουμε τον κοινό αγώνα με τους εργαζόμενους.
Πρώτη δυναμική απάντηση δίνουμε με το αγωνιστικό "παρών" των αυτοαπασχολούμενων στις πρωτομαγιάτικες απεργιακές συγκεντρώσεις με το ΠΑΜΕ και την ΠΑΣΕΒΕ.
Συνεχίζουμε πιο δυναμικά, πιο μαχητικά.
Με κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα τη μέρα κατάθεσης των νέων μέτρων στη Βουλή

Με παρέμβαση στη ΔΕΗ πέτυχαν την επανασύνδεση ρεύματος μικροαυτοαπασχολούμενης






Παρέμβαση ενάντια στις διακοπές ρεύματος της ΔΕΗ σε μικρούς εμπόρους, αυτοαπασχολούμενους και λαϊκά νοικοκυριά, οι οποίες έχουν πάρει τις τελευταίες μέρες χαρακτηριστικά πογκρόμ, πραγματοποίησε αντιπροσωπεία συνδικαλιστών και μελών του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Λάρισας και της Γραμματείας Λάρισας της ΠΑΣΕΒΕ, την Πέμπτη 27 Απρίλη στα γραφεία της ΔΕΗ, στη Λάρισα.
Με αφορμή τη διακοπή του ρεύματος λόγω χρεών σε μικρομάγαζο αυτοαπασχολούμενης, μέλους του Εμπορικού Συλλόγου, που η ΔΕΗ της ζητούσε εκβιαστικά να καταβάλει άμεσα 730 ευρώ για την επανασύνδεση και με κίνδυνο ολικής καταστροφής των ευπαθών προϊόντων που διατηρεί στα ψυγεία. Με άμεση κινητοποίηση και παρέμβαση η αντιπροσωπεία των συνδικαλιστών της ΠΑΣΕΒΕ εξέφρασε τη διαμαρτυρία της στους προϊσταμένους της ΔΕΗ και της ΔΕΔΔΗΕ, καταφέρνοντας την επανασύνδεση του ρεύματος και το νέο διακανονισμό της οφειλής.
Η Γραμματεία Λάρισας της ΠΑΣΕΒΕ καταγγέλλει τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, η οποία αξιοποιεί τη χιλιοειπωμένη επιχειρηματολογία περί «μπαταχτσήδων» και ετοιμάζει νέες αυξήσεις στα τιμολόγια των μικρών εμπόρων και των λαϊκών νοικοκυριών, με πρόσχημα τα ελλείμματα της ΔΕΗ. Απ’ την άλλη οι μεγάλες επιχειρήσεις λαμβάνουν γενναιόδωρες «εγγυημένες τιμές» για το ρεύμα που παράγουν από τα φωτοβολταϊκά και τις ανεμογεννήτριες, αγοράζουν φθηνό το ρεύμα στις δημοπρασίες και το πωλούν σε πολλαπλάσιες τιμές, μεγαλοοφειλέτες συσσωρεύουν ανενόχλητοι χρέη εκατομμυρίων ευρώ. Παράλληλα διευρύνονται και οι κάθε είδους εκπτώσεις και μειώσεις στη φορολογία και στις χρεώσεις για τη λεγόμενη «ενεργοβόρο» βιομηχανία και τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. Την ίδια στιγμή χιλιάδες είναι οι καταχρεωμένοι συνάδελφοι, τα λουκέτα, αυτοί που προσπαθούν νύχτα-μέρα να εξασφαλίσουν ένα στοιχειώδες εισόδημα για τις βασικές ανάγκες των οικογενειών τους. Ίδια αδιέξοδα βιώνουν καθημερινά και οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, η φτωχή αγροτιά.
Η Γραμματεία Λάρισας της ΠΑΣΕΒΕ απευθύνει πλατύ κάλεσμα σε όλα τα σωματεία των αυτοαπασχολούμενων να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με την εργατική τάξη και τη φτωχή αγροτιά ενάντια στον κοινό αντίπαλο, το μεγάλο κεφάλαιο, τις κυβερνήσεις και τα κόμματα που υπηρετούν τα συμφέροντά του, την ΕΕ. Να δυναμώσει η αλληλεγγύη μέσα από τη δράση των σωματείων και των Λαϊκών Επιτροπών στις γειτονιές σε κάθε εργατοϋπάλληλο, φτωχό αγρότη, μικρομαγαζάτορα, κάθε γυναίκα και άνεργο που χτυπιέται από αυτή την απάνθρωπη πολιτική. Όλοι στη συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Λάρισας στις 10 το πρωί στην κεντρική πλατεία (προσυγκέντρωση στις 9.30 στο Επιμελητήριο Λάρισας).
Παράλληλα διεκδικεί:
  • Καμία διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος στα λαϊκά σπίτια. Απαγόρευση της διακοπής της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στους αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες.
  • Διεύρυνση του μέτρου του κοινωνικού τιμολογίου στην κάλυψη των αναγκών της λαϊκής οικογένειας. Να μπουν στη ρύθμιση των 36 δόσεων όλα τα λαϊκά νοικοκυριά χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  • Δραστική μείωση των τιμολογίων της ΔΕΗ. Να καταργηθούν όλοι οι φόροι στα τιμολόγια.

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

1η ΜΑΗ 2017








         ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΤΩΧΗ ΑΓΡΟΤΙΑ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ

Όλοι στην Πρωτομαγιάτικη απεργιακή συγκέντρωση στην πόλη μας με το ΠΑΜΕ.
Πλ. Ελευθερίας στις 10 το πρωί.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες αυτοαπασχολούμενοι
Επαγγελματίες, Βιοτέχνες, Μικροί Έμποροι, Αυτοκινητιστές, Συνταξιούχοι.

Η νέα συμφωνία που «έκλεισε» η κυβέρνηση με τους συνεταίρους της σε ΕΕ-ΔΝΤ, φορτώνει νέα βάρη 3,8 δις στις πλάτες μας, τσακίζοντας ξανά αφορολόγητο και συντάξεις.
Στην ίδια κατεύθυνση είναι και τα περιβόητα αντίμετρα που διαφημίζει, αφού και αυτά αφορούν νέα προνόμια, φοροαπαλλαγές, επιδοτήσεις για το μεγάλο κεφάλαιο.
Δίπλα σε αυτά προορίζει και ορισμένα ψίχουλα για την ακραία φτώχεια, αν και εφόσον επιτευχθούν τα ματωμένα πλεονάσματα του 3,5%.
Αυτά έχει το θράσος να βαφτίζει φιλολαϊκή πολιτική για να αποσπάσει την ανοχή μας στη νέα επίθεση.
ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ.
Η «δίκαιη» ανάπτυξη που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με την οποία συμφωνούν και όλα τα κόμματα που ψήφισαν το 3ο μνημόνιο, χτίζεται πάνω στην ατελείωτη φοροληστεία, στο τσάκισμα μισθών συντάξεων, κοινωνικών παροχών, άλλα και στη συρρίκνωση της επαγγελματικής δραστηριότητας των αυτοαπασχολούμενων, που εξασφαλίζουν οι διάφορες αναδιαρθρώσεις.
Είναι ανάπτυξη κομμένη και ραμμένη στις απαιτήσεις του μεγάλου κεφαλαίου, που δεν μας χωρά όλους.
 Αυτό «υπενθυμίζει» στην κυβέρνηση και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών (ΣΕΒ) στις πρόσφατες τοποθετήσεις του, που απαιτεί επιτάχυνση των μέτρων, άλλα και περιορισμό του μεγάλου αριθμού των αυτοαπασχολούμενων στη χώρα, που τους θεωρεί βαρίδι στην ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των μονοπωλιακών ομίλων
ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ!
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ! ΥΨΩΝΟΥΜΕ ΤΟΙΧΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ!
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες
Η πολύχρονη κρίση και οι πολιτικές των κυβερνήσεων-ΕΕ-ΔΝΤ για να εξασφαλιστεί η ανάκαμψη της κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου, έχουν αφήσει βαθιά τις πληγές τους σε χιλιάδες από εμάς.
Χιλιάδες είναι οι καταχρεωμένοι συνάδελφοι, τα λουκέτα, αυτοί που προσπαθούν νύχτα-μέρα να εξασφαλίσουν ένα στοιχειώδες εισόδημα για τις βασικές ανάγκες των οικογενειών τους.
Ίδια αδιέξοδα βιώνουν καθημερινά και οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, η φτωχή αγροτιά.
Μαζί ζούμε τις καθημερινές δυσκολίες, μαζί είμαστε στο στόχαστρο αυτής της πολιτικής.
Κοινό είναι και το συμφέρον μας να ενώσουμε τις δυνάμεις μας ενάντια στον κοινό αντίπαλο, το μεγάλο κεφάλαιο, τις κυβερνήσεις και τα κόμματα που υπηρετούν τα συμφέροντά του, την ΕΕ.
Η ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΜΑΣ ΔΡΑΣΗ
 ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΖΕΙ


Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

Για τους ίδιους λόγους που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ματώνει καθημερινά τα λαϊκά στρώματα, μπλέκει χωρίς καμιά αναστολή όλο και πιο βαθιά τη χώρα σε επικίνδυνες καταστάσεις.
Όχι μόνο δεν προάγει την ειρήνη και την ασφάλεια, όπως λέει, σε μια περιοχή που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη πολεμικές συγκρούσεις και επιχειρήσεις, αντίθετα συμμετέχει ενεργά στους σχεδιασμούς και τις  επεμβάσεις προκειμένου να αναβαθμιστεί η θέση του ελληνικού κεφαλαίου σε αυτή.
Δε διστάζει να παραχωρεί και να προωθεί την παραπέρα αναβάθμιση της βάσης της Σούδας και άλλων υποδομών. Βάση στην οποία ελλιμενίστηκαν, αμέσως πριν την επίθεση, τα δυο αμερικάνικα πλοία που σκόρπισαν με τους πυραύλους τους το θάνατο στο Συριακό λαό.
Δε δίστασε να βάλει την υπογραφή της στην πρόσφατη Κοινή Ανακοίνωση της Συνόδου των Χωρών του Νότου, που παρείχε πλήρη κάλυψη στην πυραυλική επίθεση των ΗΠΑ στη Συρία
Είναι η ίδια κυβέρνηση:
-Που έφερε με τη δική της υπογραφή τη δολοφονική μηχανή του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο
-Που δαπανά 4 δις ευρώ (2% του ΑΕΠ) για ΝΑΤΟϊκούς εξοπλισμούς, παίρνοντας τα εύσημα από τους συμμάχους- συνεταίρους της
-Που στέλνει ελληνικές στρατιωτικές δυνάμεις εκτός συνόρων, να συμμετέχουν  σε επεμβάσεις, και σε κοινές στρατιωτικές ασκήσεις και συνεκπαιδεύσεις στα πλαίσια της ΝΑΤΟϊκής λυκοσυμμαχίας

Μόνο ανησυχία προκαλούν οι δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών ότι η κυβέρνηση είναι πρόθυμη να αναλάβει αναβαθμισμένο ρόλο στις επιχειρήσεις που εξελίσσονται στην περιοχή μας, διεκδικώντας φυσικά και το ανάλογο μερίδιο από τη λεία.

Η κυβέρνηση μπλέκει τη χώρα και τον ελληνικό λαό σε μεγάλους κινδύνους και περιπέτειες.
Καλούμε τους αυτοαπασχολούμενους και τα λαϊκά στρώματα σε ετοιμότητα

Απαιτούμε εδώ και τώρα:

ü  Καμιά συμμετοχή, καμία εμπλοκή της Ελλάδας στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και σχεδιασμούς. Να γυρίσουν πίσω οι ελληνικές στρατιωτικές αποστολές. Κανένας φαντάρος έξω από τα σύνορα
ü  Όχι πολεμικές δαπάνες για το ΝΑΤΟ αλλά για τις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας. Έξω το ΝΑΤΟ από το Αιγαίο. Όχι στην αλλαγή συνόρων και των συνθηκών που τα κατοχυρώνουν.
ü  Όχι στο μίσος των εθνικιστών. Αλληλεγγύη στους πρόσφυγες και στους μετανάστες. Απομόνωση της εγκληματικής ναζιστικής Χρυσής Αυγής
ü  Να κλείσει η βάση της Σούδας. Έξω η Ελλάδα από ΝΑΤΟ και ΕΕ. 

ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ! ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΑΣ!
ΠΙΟ ΜΑΖΙΚΑ, ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗΣ


ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ  ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ