Στην παλη για την αντιμονοπωλιακη συσπειρωση των αυτοαπασχολουμενων

Στην παλη για την αντιμονοπωλιακη συσπειρωση των αυτοαπασχολουμενων
Συλλογικά, μαχητικά για την ανασύνταξη του συνδικαλιστικού κινήματος των ΕΒΕ

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Συναγερμός για την προετοιμασία απεργιακού ξεσηκωμού



Σε συναγερμό για την προετοιμασία απεργιακού  ξεσηκωμού ενάντια στην κατεδάφιση της Κοινωνικής Ασφάλισης καλεί τους αυτοαπασχολούμενους η ΠΑΣΕΒΕ. Όπως υπογραμμίζει, «με τα σωματεία και τις επιτροπές αγώνα, σε κάθε κλάδο και γειτονιά δημιουργούμε εστίες αντίστασης. Δυναμώνουμε την κοινή δράση, τη συμμαχία με όλα τα λαϊκά στρώματα. Η επίθεση στα ασφαλιστικά δικαιώματα πρέπει να πάρει μαζική και δυναμική απάντηση».
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Κατεδαφίζουν την Κοινωνική Ασφάλιση. Με τον αγώνα μας μπορούμε να τους εμποδίσουμε.
Δεν φτάνει η εξοντωτική φορολογία, τα χαράτσια που πληρώσαμε και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε.
Δεν φτάνει η αναδουλειά, ο αποκλεισμός από την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που αντιμετωπίζουμε.
Δεν φτάνουν τα χρέη που εξακολουθούν να συσσωρεύονται.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ δίνει τη χαριστική βολή στον κοινωνικό χαρακτήρα της Ασφάλισης. Προχωράει στο ξήλωμα κάθε κατάκτησης που έχει απομείνει.
Με το νέο τρόπο υπολογισμού των συντάξεων, με βάση το εισόδημα και με δραστικά μειωμένα ποσοστά αναπλήρωσης, η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοαπασχολούμενων οδηγείται σε συντάξεις πείνας και κοινωνικές παροχές "ασπιρίνης".
Από την επίθεση δεν εξαιρείται κανείς!
Αφορά παλιούς και νέους συνταξιούχους, αφού στο νέο τρόπο υπολογισμού των συντάξεων σύντομα θα προσαρμοστούν και οι τωρινοί συνταξιούχοι, παρά το γεγονός ότι έχουν χρυσοπληρώσει τις εισφορές τους όλα αυτά τα χρόνια.
Η κυβέρνηση μιλάει προκλητικά για σωτηρία του Ασφαλιστικού και κοινωνική δικαιοσύνη. Λέει συνειδητά ψέματα για να περιορίσει τις αντιδράσεις!
Με το νέο νομοσχέδιο, νομιμοποιούν και συμπληρώνουν τους αντιασφαλιστικούς νόμους και τις δραστικές μειώσεις που έγιναν όλα αυτά τα χρόνια στις συντάξεις και τις κοινωνικές παροχές.
Βάζουν το λαό να πληρώσει το λογαριασμό της χρόνιας κρατικής υποχρηματοδότησης των ασφαλιστικών ταμείων, της καταλήστευσης των αποθεματικών, της προκλητικής εισφοροδιαφυγής των μεγάλων επιχειρηματιών.
Το έγκλημα διαρκείας που συντελείται στην Κοινωνική Ασφάλιση θα αφήσει βαθιές πληγές στη ζωή των λαϊκών οικογενειών, των εργαζόμενων, των αυτοαπασχολούμενων, των συνταξιούχων.
Η πλειοψηφία, που δουλεύουμε μια ζωή στην ανασφάλεια και την ανέχεια, με εισοδήματα και μισθούς πείνας, δεν θα μπορούμε να εξασφαλίσουμε ούτε στα βαθιά γεράματα τα στοιχειώδη μέσα για την επιβίωσή μας.
Την ίδια ώρα που ματώνει ο λαός, οι μόνοι που ωφελούνται είναι οι μεγαλοεπιχειρηματίες και οι επιχειρηματικοί όμιλοι.
Η κυβέρνηση, αποδεικνύοντας για ποιον δουλεύει, υλοποιεί τη χρόνια απαίτησή τους να απαλλαχθούν από το αγκάθι της ελάχιστης υποχρέωσής τους στην Κοινωνική Ασφάλιση.
Άξια στη βρώμικη δουλειά.
Την ίδια μέρα που έδωσε στη δημοσιότητα το αντιασφαλιστικό έκτρωμα, η κυβέρνηση κατέθεσε και ν/σ που διευκολύνει το χορό της κερδοφορίας στους γύπες των ασφαλιστικών εταιρειών.
Η Κοινωνική Ασφάλιση δεν είναι κόστος. Είναι δικαίωμα.
Το δικαίωμα στην αξιοπρεπή σύνταξη και την πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη είναι αποτέλεσμα μακρόχρονων αγώνων και δεν το χαρίζουμε σε κανέναν.
Δεν πρέπει να επιτρέψουμε αυτή την κατεδάφιση που θα έχει βαριές συνέπειες σ’ εμάς και τις οικογένειές μας. Η επίθεση στα ασφαλιστικά δικαιώματα πρέπει να πάρει μαζική και δυναμική απάντηση. Κανένας αμέτοχος στον πόλεμο που μας έχουν κηρύξει.
Με τα σωματεία και τις επιτροπές αγώνα, σε κάθε κλάδο και γειτονιά δημιουργούμε εστίες αντίστασης.Δυναμώνουμε την κοινή δράση, τη συμμαχία με όλα τα λαϊκά στρώματα.
Έχουμε τη δύναμη να ορθώσουμε εμπόδια στον αντιλαϊκή επιδρομή.
Απαιτούμε εδώ και τώρα σύγχρονη Δημόσια Κοινωνική Ασφάλιση με αξιοπρεπείς συντάξεις και πλήρεις παροχές Υγείας και Πρόνοιας.
Καλούμε σε συναγερμό όλους τους συναδέλφους, όλο το συνδικαλιστικό κίνημα. Να προετοιμαστούμε τώρα για απεργιακό ξεσηκωμό

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ






TO ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Το σχέδιο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για το ασφαλιστικό, που παρουσίασε χτες ο υπουργός εργασίας συνιστά εφιαλτικό σενάριο για τους σημερινούς και μελλοντικούς συνταξιούχους. Με τον επανυπολογισμό των συντάξεων και την εφαρμογή ενιαίων κριτηρίων για όλους, θα μειωθούν κι άλλο οι αποδοχές των 
συνταξιούχων, πρόσθετα στις τεράστιες μειώσεις που έχουν ήδη υποστεί.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ αξιοποιώντας το νόμο Λοβέρδου- Κουτρουμάνη, που έσπαγε τη σύνταξη στα δυο και με τα κριτήρια αναπλήρωσης οδήγησε σε χαμηλότερες συντάξεις, αλλάζει τώρα τους συντελεστές για τον υπολογισμό των συντάξεων και τις σπρώχνει ακόμα πιο κάτω.
Για τους αυτοαπασχολούμενος το σχέδιο προβλέπει δραστική μείωση των συντάξεων μέσω του νέου τρόπου υπολογισμού και  της αλλαγής προς τα κάτω στα ποσοστά  αναπλήρωσης της σύνταξης.
Η σύνδεση  της εισφοράς με το εισόδημα , για όσους η δουλειά τους δεν πάει καλά, θα οδηγήσει σε συντάξεις – επιδόματα φτώχειας και αναγκαστική δουλειά μέχρι τον τάφο.
Η παραπέρα ενοποίηση των Ταμείων θα φέρει και εξομοίωση προς τα κάτω συνολικά των παροχών σε Υγεία - περίθαλψη - φάρμακο.
Συνάδελφοι αυτοαπασχολούμενοι
Επαγγελματίες, βιοτέχνες, μικροί έμποροι, αυτοκινητιστές, συνταξιούχοι
Το δικαίωμα στην αξιοπρεπή σύνταξη και την πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, όπως προσδιορίζεται από τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες είναι  αποτέλεσμα μακρόχρονων αγώνων και δεν το χαρίζουμε σε κανέναν.
Δεν πρέπει να επιτρέψουμε αυτή την κατεδάφιση που θα έχει βαριές συνέπειες.
Η επίθεση στα ασφαλιστικά δικαιώματα πρέπει να πάρει μαζική και δυναμική απάντηση.

Αγωνιζόμαστε για σύγχρονη Δημόσια Κοινωνική Ασφάλιση με αξιοπρεπείς συντάξεις και πλήρεις παροχές υγείας και πρόνοιας.
Με τα σωματεία και τις επιτροπές αγώνα, σε κάθε κλάδο και γειτονιά δημιουργούμε εστίες αντίστασης. Δυναμώνουμε την κοινή δράση με όλα τα λαϊκά  στρώματα. Μόνο μαζί μπορούμε.

Καλούμε σε συναγερμό όλους τους συναδέλφους, όλο το συνδικαλιστικό κίνημα.
Να προετοιμαστούμε τώρα για μαζικό αγώνα, να βρεθούμε όλοι σε ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΞΕΣΗΚΩΜΟ!! 




                    Ηράκλειο 5/1/2016

                                                                             Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΣΕΒΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑΣΕΒΕ Σύσκεψη στις 4 Γενάρη για την προετοιμασία νέας πανελλαδικής απεργιακής κινητοποίησης




Σε πλατιά σύσκεψη καλεί η Γραμματεία Αττικής της ΠΑΣΕΒΕ, τα Διοικητικά Συμβούλια των σωματείων, τις Επιτροπές Αγώνα και συνδικαλιστικά στελέχη, που συσπειρώνονται στην ΠΑΣΕΒΕ, αλλά και κάθε συνάδελφο που προβληματίζεται για την κατάσταση που βιώνει. Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 4 Γενάρηστις 6.30 μ.μ. στα γραφεία της Ένωσης Συνταξιούχων ΟΑΕΕ (Σωκράτους 23, 4ος όροφος).
Το θέμα της σύσκεψης είναι: «Οργάνωση του αγώνα για το επόμενο διάστημα και προετοιμασία για νέα πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση ενάντια στα νέα αντιασφαλιστικά μέτρα, που προωθεί η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ».
Σε ανακοίνωσή της η Γραμματεία Αττικής της ΠΑΣΕΒΕ επισημαίνει:
«Δεν είναι ανίκητοι!
Έχουμε τη δύναμη να ανακόψουμε την επίθεση, έχουμε τη δύναμη να ματαιώσουμε τα σχέδιά τους
Μας κήρυξαν πόλεμο και οργανωμένα, συλλογικά, αποφασιστικά πρέπει να απαντήσουμε!
Συμμετέχουμε όλοι, στην ιδιαίτερα σοβαρής σημασίας διευρυμένη σύσκεψη της Παναττικής Γραμματείας της ΠΑΣΕΒΕ.
Δε θα ανεχτούμε το σφαγιασμό των δικαιωμάτων μας.
Δε θα τους αφήσουμε σε "χλωρό κλαρί".
Με αγώνες έχει γίνει η ασφάλιση, δεν είναι για παζάρια και για διάλυση».

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Καλεσμα σε μαζικό αγώνα και απεργιακό ξεσηκωμό, ενάντια στην κατεδάφιση της Κοινωνικής Ασφάλισης



«Κατεδαφίζουν την Κοινωνική Ασφάλιση. Μόνο με αγώνες μπορούμε να τους εμποδίσουμε!
Συνάδελφοι αυτοαπασχολούμενοι, επαγγελματίες, βιοτέχνες, μικροί έμποροι, αυτοκινητιστές, συνταξιούχοι
  • Δεν φτάνει η εξοντωτική φορολογία που πληρώσαμε και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε. Τα αντιλαϊκά χαράτσια πολλαπλασιάζονται.
  • Δεν φτάνει η αναδουλειά, ο αποκλεισμός από την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που αντιμετωπίζουμε.
  • Δεν φτάνουν τα χρέη που εξακολουθούν να συσσωρεύονται.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ ετοιμάζεται τώρα να δώσει τη χαριστική βολή στον κοινωνικό χαρακτήρα της Ασφάλισης, το ξήλωμα κάθε κατάκτησης που έχει απομείνει.
Στο στόχαστρο είναι:
  • Το δικαίωμα στην αξιοπρεπή σύνταξη για εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους απόμαχους της δουλειάς. Οι συντάξεις, που έχουμε χρυσοπληρώσει με τις εισφορές μας, θα καταντήσουν επιδόματα φτώχειας.
  • Το δικαίωμα σε σύγχρονες παροχές Υγείας και Πρόνοιας, για εμάς και τις οικογένειές μας, αντίστοιχες με τις σημερινές ανάγκες. Αυτές οι κοινωνικές υπηρεσίες θα περιοριστούν σε εξευτελιστικά επίπεδα.
Έτσι θα υλοποιηθούν οι προβλέψεις του κρατικού προϋπολογισμού για περικοπές 1,8 δισ. από την Κοινωνική Ασφάλιση.
Έτσι πορεύεται η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, για να υλοποιήσει ό,τι πιο βάρβαρο και αντιλαϊκό έχει δρομολογήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Έτσι θα εξοικονομηθούν κρατικοί πόροι, για να πριμοδοτηθεί η κερδοφορία και η ανταγωνιστικότητα των μεγάλων επιχειρήσεων, στην προοπτική της εξόδου από την ύφεση.
Γι' αυτό το Ασφαλιστικό δεν είναι ξεκομμένο από τα υπόλοιπα προβλήματά μας.
Είναι συνέχεια της φοροληστείας, της κατάργησης της κυριακάτικης αργίας, της αντεργατικής επίθεσης.
  • Θεωρούν την Κοινωνική Ασφάλιση βάρος. Επιδιώκουν το πλήρες ξεχαρβάλωμά της.
  • Θέλουν να επιβάλουν τον εκβιασμό της ιδιωτικής ασφάλισης για όσους βρεθούν στην ανάγκη.
  • Λένε ψέματα ότι δήθεν ενδιαφέρονται για τη σωτηρία του ασφαλιστικού συστήματος και την κοινωνική δικαιοσύνη.
  • Κρύβουν ότι το ασφαλιστικό σύστημα λεηλατήθηκε από τις αντιλαϊκές πολιτικές, το μεγάλο κεφάλαιο και τις τράπεζες για δεκαετίες.
  • Κρύβουν ότι θέλουν να ικανοποιήσουν τις αξιώσεις του μεγάλου κεφαλαίου και των μονοπωλίων για την κατεδάφιση της Κοινωνικής Ασφάλισης.
Στην αντιλαϊκή επίθεση δίνουν χέρι βοήθειας οι συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες ΓΣΕΒΕΕ και ΕΣΕΕ, που έχουν απεμπολήσει κάθε αγωνιστική διεκδίκηση στο όνομα των κοινωνικών διαλόγων, και προβάλλουν προτάσεις διευκόλυνσης της εισπραξιμότητας των φορολογικών μέτρων και των αβάσταχτων εισφορών του ΟΑΕΕ.
Συνάδελφοι αυτοαπασχολούμενοι,
επαγγελματίες, βιοτέχνες, μικροί έμποροι, αυτοκινητιστές, συνταξιούχοι
Το δικαίωμα στην αξιοπρεπή σύνταξη και την πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, όπως προσδιορίζεται από τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες, είναι αποτέλεσμα μακρόχρονων αγώνων και δεν το χαρίζουμε σε κανέναν.
Δεν πρέπει να επιτρέψουμε αυτήν την κατεδάφιση που θα έχει βαριές συνέπειες.
Η επίθεση στα ασφαλιστικά δικαιώματα πρέπει να πάρει μαζική και δυναμική απάντηση.
Αγωνιζόμαστε για σύγχρονη Δημόσια Κοινωνική Ασφάλιση με αξιοπρεπείς συντάξεις και πλήρεις παροχές Υγείας και Πρόνοιας.
Με τα σωματεία και τις Επιτροπές Αγώνα σε κάθε κλάδο και γειτονιά δημιουργούμε εστίες αντίστασης.Δυναμώνουμε την κοινή δράση με όλα τα λαϊκά στρώματα. Μόνο μαζί μπορούμε. Έτσι θα γίνει πιο αποτελεσματικός ο αγώνας μας.
Μπορούμε να ορθώσουμε εμπόδια στην αντιλαϊκή επιδρομή.
Καλούμε σε συναγερμό όλους τους συναδέλφους, όλο το συνδικαλιστικό κίνημα.
Να προετοιμαστούμε τώρα για μαζικό αγώνα, να βρεθούμε όλοι σε απεργιακό ξεσηκωμό.
Με τη συσπείρωση στα σωματεία και τη συλλογική πάλη.
Με τη συμμαχία με τους εργαζόμενους.
Να υπερασπίσουμε τα βασικά δικαιώματά μας για μια αξιοπρεπή ζωή».

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ Κάλεσμα για σκληρή αναμέτρηση και μεγάλη απεργία ενάντια στον αντιασφαλιστικό όλεθρο




«Η επίθεση στο Ασφαλιστικό είναι αιτία πολέμου!» τονίζει το Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο σε ανακοίνωσή του, με την οποία καλεί τους εργαζόμενους να προετοιμαστούν για σκληρή αναμέτρηση και για μεγάλη απεργία ενάντια στην επίθεση που ετοιμάζει η κυβέρνηση στην Κοινωνική Ασφάλιση.
Η ανακοίνωση θα μοιραστεί πλατιά το επόμενο διάστημα, με στόχο να φτάσει σε κάθε εργαζόμενο το κάλεσμα του ΠΑΜΕ για αντίσταση στον αντιασφαλιστικό όλεθρο.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Η επίθεση στο Ασφαλιστικό είναι αιτία πολέμου! Προετοιμαζόμαστε για σκληρή αναμέτρηση.
Να μην περάσει το νέο έγκλημα. Να μη μας πιάσουν στον ύπνο.
Προετοιμαζόμαστε άμεσα για μεγάλη απεργία, στον αντιασφαλιστικό όλεθρο.
Από τη στάση μας και τη συμμετοχή μας στους αγώνες θα εξαρτηθεί η έκβαση της μάχης.
Η κλιμάκωση της δράσης για την ανατροπή των βάρβαρων μέτρων, απαιτεί τη συμμετοχή μας στους αγώνες, την οργάνωσή μας στα σωματεία, στους συλλόγους. Να ακουστεί δυνατά η φωνή μας. Ο λαϊκός ξεσηκωμός είναι το μόνο όπλο που μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Να βουλιάξουν από οργή και αγανάκτηση όλες οι πόλεις, να νεκρώσουν τα εργοστάσια, όλοι οι χώροι δουλειάς και λαϊκές - εργατικές γειτονιές.
Ετοιμάζονται να φέρουν γρήγορο θάνατο για το Ασφαλιστικό. Πρέπει να τους σταματήσουμε, είναι στο χέρι μας.
Η σφοδρότητα της επίθεσης που ετοιμάζουν στην Κοινωνική Ασφάλιση μας φέρνει αντιμέτωπους με καταστάσεις που αντιμετώπιζαν οι εργαζόμενοι τον 19ο αιώνα. Η επίθεση που δεχόμαστε δεν φέρνει απλώς κάποια νέα αντιασφαλιστικά μέτρα, αλλά συνολικά την ταφόπλακα των ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων, τη διάλυση του όποιου κοινωνικού χαρακτήρα της Ασφάλισης είχε απομείνει.
Κυβέρνηση, ΕΕ, επιχειρηματικοί όμιλοι μας θέλουν με το κεφάλι σκυμμένο να παραμιλάμε και να ψιθυρίζουμε πως "υπάρχουν και χειρότερα"! Γι’ αυτό μαζί με την ένταση της εργοδοτικής τρομοκρατίας με τις συνεχείς απολύσεις, με τις καθυστερήσεις δεδουλευμένων, μέχρι και λοκ άουτ, πολλαπλασιάζουν τους εκβιασμούς, τις απειλές, τις ψεύτικες υποσχέσεις, επαναφέρουν και δημιουργούν νέα διλήμματα, επεξεργάζονται σχέδια για να μας ξεγελάσουν, να μας βάλουν στη γωνιά!
Το Ασφαλιστικό για τα αφεντικά είναι κόστος. Για εμάς είναι η ζωή μας!
Το Ασφαλιστικό δεν είναι μόνο η σύνταξη, όπως πολλοί θεωρούν. Οι συντάξεις είναι η μια πλευρά προστασίας και αξιοπρεπούς ζωής, μετά τον εργάσιμο βίο. Το Ασφαλιστικό περιέχει όλο το πλαίσιο προστασίας κάθε εργάτη, κάθε εργαζόμενης, κάθε νέου. Είναι η ασφάλιση του μικρού παιδιού, τα εμβόλιά του. Είναι το φάρμακό μας όταν αρρωστήσουμε. Είναι το επίδομα ασθένειας, οι ιατρικές εξετάσεις, οι παροχές Υγείας και Πρόνοιας συνολικά. Είναι η προστασία της μητρότητας, με τα επιδόματα κυοφορίας και λοχείας. Είναι η προστασία μας στον επαγγελματικό κίνδυνο, στις επαγγελματικές ασθένειες για να μη γινόμαστε θύματα εργοδοτικών εγκλημάτων.
Δεν θα παραιτηθούμε από τη ζωή μας.
Μας λένε να ξεχάσουμε πως θα υπάρχει ένα δημόσιο σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης που θα καλύπτει τον εργαζόμενο και την οικογένειά του, αλλά η Ασφάλιση να γίνει προσωπική υπόθεση ανάλογα με τις εισφορές και παροχές στον καθένα αναλόγως την τσέπη του. Να είμαστε εκτεθειμένοι στις ασθένειες, στον επαγγελματικό κίνδυνο και η εργοδοσία και το κράτος να σου κλέβουν τον κόπο και τον ιδρώτα σου δίνοντας πενιχρές υπηρεσίες επιπέδου πτωχοκομείου.
Στην αρχή προσπαθούσαν να κερδίσουν χρόνο προτείνοντας τάχα "ισοδύναμα" μέτρα. Τώρα κάθε μέρα λένε κάτι διαφορετικό με στόχο να σκορπίσουν σύγχυση, να δυναμώσουν τη λογική "διαίρει και βασίλευε", να αποκρύψουν τη σφαγή που θα γίνει στο Ασφαλιστικό, με νέες μειώσεις στις συντάξεις, αύξηση των ορίων ηλικίας μέχρι τα βαθιά γεράματα, με μείωση των κοινωνικών παροχών στην Υγεία και την Πρόνοια!
Δεν θα παραδώσουμε την Ασφάλισή μας στα νύχια των αρπαχτικών.
Η ιδιωτική Υγεία και Ασφάλιση τροφοδοτούνται από την κυβερνητική πολιτική της συνειδητής απαξίωσης της Κοινωνικής Ασφάλισης, των συντάξεων και των δημόσιων υπηρεσιών Υγείας - Πρόνοιας.
Ο διαρκής πόθος των μεγάλων επιχειρηματιών της Υγείας για αποχώρηση του κράτους και της εργοδοσίας από τη χρηματοδότηση του ασφαλιστικού συστήματος αποτελεί την έναρξη χρυσών δουλειών με ζεστό χρήμα για τα αρπαχτικά των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών και των μεγαλεμπόρων της Υγείας.
Εργατιά μπροστά, τώρα μια γροθιά, γκρέμισε μνημόνια και αφεντικά.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ έρχεται να κάνει τη βρώμικη δουλειά που δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Πιστή στο άρμα της ΕΕ, ακολουθεί κατά γράμμα μία - μία τις απαιτήσεις του κεφαλαίου.
Το κύμα των αντιλαϊκών μέτρων δεν λέει να κοπάσει. Το νέο έτος πρέπει να μας βρει ετοιμοπόλεμους. Οι δύο απεργιακές μάχες Νοέμβρη και Δεκέμβρη έδειξαν ότι η ελπίδα βρίσκεται στους αγώνες μας, στην οργάνωσή μας. Με ισχυρό ταξικό μέτωπο μπορούμε να καθυστερούμε, να ματαιώνουμε σχεδιασμούς και μέτρα, αλλά αυτό δεν φτάνει. Πρέπει να βάλουμε μπρος για να πάρουμε πίσω αυτά που χάσαμε, για νέες κατακτήσεις.
Για να κερδίσουν οι εργαζόμενοι, θα πρέπει να χάσουν οι επιχειρηματικοί όμιλοι.
Σήμερα δεν αρκεί οργή, η αγανάκτηση από τη διάψευση των όποιων ελπίδων! Απαιτούνται αγώνες επιθετικοί, σκληρές αναμετρήσεις που θα στρέφονται ενάντια στα συμφέροντα του κεφαλαίου. Αγώνες με σταθερό το μέτωπο σε κυβέρνηση - ΕΕ - κεφάλαιο και στο νέο και παλιό κυβερνητικό και εργοδοτικό συνδικαλισμό της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, που προσπαθεί να ξεγελάσει τους εργαζόμενους προσπαθώντας να συμβιβάσει τα αντίθετα, τα συμφέροντα του εργοδότη με τον εργαζόμενο, να συμφιλιώσει τις ανάγκες μας με τα κέρδη της εργοδοσίας.
Η φροντίδα για την Υγεία, την Πρόνοια, τις συντάξεις είναι δικαίωμα του λαού, βασικό συστατικό της ανάπτυξης και της κοινωνικής προόδου. Καλούμε τους εργαζόμενους, τα σωματεία, τη νεολαία σε διαρκή επαγρύπνηση. Η ανακοίνωση των νέων μέτρων από την κυβέρνηση να απαντηθεί αγωνιστικά, την πρώτη ώρα και μέρα σε κάθε πόλη.
Η Ασφάλιση είναι δικαίωμα!
Οι δεκάδες Ομοσπονδίες, τα Εργατικά Κέντρα και τα σωματεία που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ καλούν τους εργαζόμενους, τον εργαζόμενο λαό, τις συνδικαλιστικές οργανώσεις να αγωνιστούμε για να αποτρέψουμε το νέο έγκλημα. Να αγωνιστούμε για δημόσια, καθολική, υποχρεωτική Κοινωνική Ασφάλιση, για την οικοδόμηση ενιαίου συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης, που θα περιλαμβάνει τα συνταξιοδοτικά δικαιώματα, τις υπηρεσίες πρόληψης και αποκατάστασης της υγείας, τις παροχές και υπηρεσίες Κοινωνικής Πρόνοιας